Курс розрахований на 32 академічних годин та охоплює такі теми як:
Адміністрація офісу
o Структура підприємства та місце офіс-менеджера в організації.
o Посадова інструкція офіс-менеджера.
o Взаємини офіс-менеджера з керівником та колективом.
o Організація постачання офісу.
o Облік товарно-матеріальних цінностей.
o Готівка в офісі.
Спілкування та комунікації
o Вміння слухати та ставити запитання.
o Вербальні та невербальні методи спілкування.
o Бар'єри спілкування, їх усунення (тренінг).
o Що таке Конфліктологія.
o Як потрібно правильно поводитися під час конфліктної ситуації.
o Знайомство з можливими реакціями на стресові ситуації.
o Розгляд способів врегулювання конфліктів.
o Практика.
Організація прийому відвідувачів
o Зустріч відвідувача.
o Реєстрація.
o Організація очікування.
Правила розмови по телефону
o Вихідні дзвінки офіс-менеджера.
o Вхідні дзвінки офіс-менеджеру.
o Етикет телефонних переговорів.
o Практика щодо ведення телефонних переговорів.
Діловодство
o Документообіг підприємства. Реєстрація документів (журнали реєстрації документів). Контроль за виконанням документів. Поточне зберігання документів (номенклатура справ).
o Національний стандарт України: вимоги щодо оформлення документів.
o Реквізити. Класифікація документів.
o Розпорядчі документи, наказ щодо основної діяльності.
o Практична робота зі складання наказу з основної діяльності та розпорядження.
o Інформаційні документи. Договору. Акти. Протоколи. Виписки із протоколів. Довідка. Службові нотатки, довіреності.
o Листи. Категорії листів. Вимоги до ділового листування.
o Практична робота зі складання договору, акта, протоколу, витягу з протоколу. Довідки. Службових записок. Довіреностей та різних категорій листів.
o Відпрацювання інструментів блоку Діловодство в текстовому редакторі Word
Основи кадрового діловодства
o Кодекс законів про працю України. Документація з особового складу.
o Резюме, анкета, наказ з особового складу, особиста картка, трудова книжка.
o Інструкція про порядок ведення трудових книжок.
o Практична робота зі складання резюме, інструментів пошуку роботи, написання заяв, наказу з особового складу, заповнення бланків трудових книжок.
Первинна бухгалтерія
o Призначення та правила заповнення бланків: РКО (видатково-касового ордера), ПКО (прибутково-касового ордера), авансовий звіт, рахунок, накладна, податкова накладна, платіжне доручення, посвідчення про відрядження, довіреність.
o Практична робота з оформлення первинної бухгалтерської документації у програмі 1С Підприємство - Бухгалтерія
Організація відряджень керівника
o Підготовка відрядження: бронь готелю, замовлення та купівля квитків.
o Облік коштів
o Підготовка необхідних документів
Діловий етикет
o Культура поведінки за столом. Правила сервірування під час подачі чаю, кави, напоїв.
o Електронний етикет
o Практична робота з приготування та подачі чаю, кави
Імідж особистості
o Зовнішній вигляд ділової людини
o Як створити діловий імідж. Макіяж. Зачіска
o Дотримання пожежної, санітарних норм
Електронні поштові системи
o Практичне застосування програм MS Outlook
o Планування, робота декількох користувачів з одним документом, розсилання, адресні книги, контакти
|